از همه جا

سلااااااااااااام بر همه

 

من رها هستم

 

ممنون که به وب من سر زدین  

 

پس حالا که تا اینجا اومدین لطف کنید

 

 

و نظر هم بذارید

 

با تبادل لینک موافقم

 

 

فقط آدرس وبتون رو تو متن نظراتون بذارید

 

کپی برداری هم آزاده اگه اسم سایت

 

 

رو هم بذارید ممنونتون میشم

 

و اگه نذاشتید هم اشکالی نداره



نظرات شما عزیزان:

ترگل
ساعت14:41---18 تير 1395
only-smile.loxblog.com
آدرس تغییر کرد
لینکو عوض کن آجی


ترگل
ساعت12:51---18 تير 1395
ایادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی.
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی....


آتـریسـا
ساعت20:50---14 اسفند 1394
وبت خوشگله

علیرضا
ساعت14:44---2 اسفند 1394
ازاین به بعدهروقت رفتی به من بگو کی میای؟

علیرضا
ساعت21:18---30 بهمن 1394
تیداجون وبلاگت عالیه

لیدا
ساعت12:42---14 دی 1394
مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد.

محمد مهدی
ساعت12:23---14 دی 1394
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

سپیده
ساعت12:21---14 دی 1394
سلام بر مدیر خلاق این وبلاگ ، برای افزایش بازدید وبلاگت فکری کردی؟ اگه میخوای خیلی آسون و بی دغدغه آمارت بالا بره بیا خودت رو توی صفحه ما لینک کن ، قول بهت میدم ظرف بازدید دو برابر میشه ، یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









دو شنبه 14 دی 1395 11:34 رها